Veelgestelde vragen

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
In principe, als de producten voorradig zijn, worden bestellingen die voor 16.00 besteld zijn de volgende dag afgeleverd.

Door wie wordt de bestelling bezorgd?
Uw pakket wordt door PostNL bezorgt. Voor meer informatie over het afleveren van uw bestelling kunt u op deze pagina kijken.

 

Hoe vaak wordt de bestelling aangeboden?
De bestelling wordt 2 keer bij u aangeboden. Als u 2 keer niet aanwezig bent heeft u 2 weken de tijd om het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor af te halen.

Brengt Ongediertewinkel.nl ook bezorgkosten in rekening?
Ja, voor alle bestellingen berekenen wij €5,95 aan verzendkosten en boven de €40,- is het gratis. Deelleveringen zijn gratis, u betaald dus slechts éénmalig verzendkosten. Past u bestelling door de brievenbus dan zijn de verzendkosten €3,95.

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
Bestellingen kunnen bij Ongediertewinkel ook afgehaald worden. Het adres is: Havinghastraat 21, Alkmaar. Houdt er wel rekening mee dat er geen pin apparaat aanwezig is. U kunt contant betalen of de bestelling online doen en daar de gewenste betaalmogelijkheid kiezen.

 

Levert Ongediertewinkel.nl ook in het weekend?
Ja, PostNL levert pakketten ook op zaterdag.

Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Het is mogelijk het pakket op een ander adres te laten afleveren, u kunt dit bij uw bestelling aangeven. U moet uw eigen adres dan als factuuradres opgeven en het andere adres als afleveradres.


Betalen

Wat zijn onze bankgegevens?

Banknaam: ING
Rekeninghouder: Ongediertewinkel.nl
IBAN: NL32INGB0009632902           
BIC: INGBNL2A


Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt bij ons betalen met iDeal, PayPal, Achteraf betalen, Vooruitbetaling en onder rembours. Klik hier voor meer informatie over de betaalmogelijkheden.

 

Kan ik ook op rekening bestellen bij Ongediertewinkel.nl
Ja u kunt er bij ons ook voor kiezen om de bestelling achteraf te betalen.

 

Krijg ik ook een factuur?
Bij  uw ontvangen bestelling vindt u de bijbehorende factuur.


Bestellen

Hoe doe ik een bestelling bij ongediertewinkel?
Klik hier voor een geavanceerde uitleg over het doen van een bestelling bij Ongediertewinkel.nl.

 

Kan ik een bestelling bij Ongediertewinkel.nl ook telefonisch plaatsen?
Mocht je geen toegang hebben tot internet, dan wil onze klantenservice je graag helpen bij het plaatsen van je bestelling. Neem hiervoor gerust telefonisch contact met ons op (072-5324507). Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 telefonisch bereikbaar.

 

Word ik op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling?
U krijgt van ons een aantal e-mails om u op de hoogte te houden van de voortgang van uw bestelling. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, krijgt u van ons per e-mail de orderbevestiging. Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, krijgt u ook hiervan van ons een e-mail waarmee u het pakketje kunt volgen. Als u een account aanmaakt op Ongediertewinkel.nl kunt u de voortgang van uw bestelling hier ook bekijken.